Thursday, April 17, 2008

C`jane kto pyetje zoti Minister???!

"Dhuratë" nga N.Ago

1.Emri: T. Sokolaj
2.Ditëlindja: 28 shkurt
3.Horoskopi: Shiko më lart...
4.Ngjyra e flokëve: Kafe në të zezë
5.Ngjyra e syve: Bojëqielli thonë...
6.Je dashuruar ndonjëherë? Pyetje qe kjo...?
7.Lloji i muzikës që dëgjon: Popullore shqiptare, greke, italiane dhe rock
8.Personazhi Disney/Warner Bross: C`ka po thu bre...thonë kosovarët?
9.Cilin shok/shoqe ke më larg? Janë të dyja në të njëjtin vend, larg
10.Gjëja e parë që mendon, sapo zgjohesh: Ajo
11.Diçka që mban përherë me vete: Edukatën...hahahaha
12.Çfarë ke në mur? Gelqeren dhe suvanë
13.Çfarë ke ndën krevat? Dyshemenë
14.Nëse ishe vetëm në shtëpi dhe dëgjoje një vazo të thyhej, çfarë do bëje?
:Kush të tha se e dëgjova?
15.Numër i preferuar: 31
16.Emër i dashur: Viola
17.Hobi yt: Festat, librat, kitara dhe rrëmuja
18.Ku do të doje të ishe tani? Në Bruksel ose në Vienë
19.Një urim për të ardhmen: Mos qoftë më keq se tani
20.Nëse mundje të udhëtoje në kohëra e të ktheshe pas, në cilën periudhë do veje:
Nuk jam fare nostalgjik në këtë drejtim, ndoshta 1912-ën
21.Zjarr! Merr diçka me vete! :Paratë s`i mbaj në shtëpi, tjerave u bëhet halli :)

22.Lule e preferuar: Të gjitha pothuajse
23.Serial i preferuar: Cfar acarimiiii...
24.Film i preferuar: Ka kohë që s`kam parë një film
25.Këngë e preferuar: Janë shumë, s`dua të bëj diferencime
26.Libër i preferuar: Të gjitha të Kadaresë, ta lëmë me kaq?
27.Kafshë e preferuar: Nga kali jam rrëzuar, por smë ka lënë në baltë
28.Rrobë e preferuar: Këmisha, pantallonat ene këpucët
29.Këngëtar/e i preferuar: Nexhmie Pagarusha
30.Ngjyrë e preferuar: E ke parë detin Jon, ajo ngjyrë më pëlqen
31.Gjellë e preferuar: Brinjë qengji dhe trofta e Valbones time
32.Me cilin karakter nga cartoon përputhesh(Disney,WB,comics)? Pa lidhje kjo
33.Ves i keq: Merrem shumë me hollësira, ndonjëherë të panevojshme
34.Karakteristikë e personalitetit tënd që të pëlqen: Këmbëngulja
35.Karakteristikë e personalitetit tënd që nuk të pëlqen: Që nuk i përzë nga mendja ca gjëra që duhet ti përzë
36.Shprehje e preferuar: Më mirë do bëhet se më keq s`ka ku vete
37.Puna që do të pëlqente të bëje: Pilot
38.Frika më e madhe: Zoti
39.Pizza më e mirë: Kapriccoza, pikante me suxhuk, ka kohë që s`më pëlqejnë picat
40.Beson se kafshët shtëpiake janë: S`kam fare kohë as dëshirë për to

7 comments:

Anonymous said...

...REMUJA...

HA HA HA SA PERTAC QENKEEEEEEEEEEE


TIPAR I JONI KY.ME VJEN MIRE QE NUK QENKAM VETEM

drejt tropojes said...

Ore Kapiten, eshte e cuditshme fare qe nuk pertoj te bej rremuje dhe e kam aq bezdi te ve rregull!

belle_fleur said...

Tropoja me pelqeu shume. Nuk e di por kam nje ide me te qarte rreth teje. Ndonjehere keto lloj "questionaries" vlejne sepse mesojme me shume sec mund te kishim bere po te ishim ulur ne nje kafe.

Hajde, do vij prape per vizite. Tani po iki se vajti vone nga keto vise ku banoj une.
Te pershendes!

Anonymous said...

:):):):)


kalofsh mire

drejt tropojes said...

Flm per vleresimet belle! Per te njejtin shkak kam filluar ti vleresoj edhe une keto "questionaries". Te pershendes dhe uroj te kalosh mire ne viset e tua!

Kapiten, faleminderit!

Agobooks said...

Si nuk e kam parë detin Jon?! E kam parë e provuar, madje!
Të dielë me diell. Brenda e jashtë shtëpisë, ama!

drejt tropojes said...

hahahaha, flm N.Ago! pershendetje!