Saturday, April 5, 2008

Ah...Vlorë, Vlorë...!

Sarande
Vlore

13 comments:

david santos said...

Excellent pictures!
I loved this blog.

drejt tropojes said...

Welcome and Thank You!

belle_fleur said...

Vlore e bukur ne grope
te zezen ta bene te zote!

Mos mor mec se u ba kohe qe se kam pa ene po vuj or tej.
Fotot jane shume te mira!

Jave te mbare!

drejt tropojes said...

edhe une po vuaj, u bene ca muaj qe nuk kam kaluar andej, ngase me mori malli, postova fotot, qe ti shikoj aty e te me kujtohet Vlora cdo dite derisa te shkoj prape :)

belle_fleur said...

Vlora eshte nje vrap pele:)

Anonymous said...

ha ha ha...nje vrap pele...je e madhe belle.

po nga Lezha Tropoje kur do kalosh.ky interneti ka vec foto te vogla.beje noj ostim se na jane tha syte per ate qytet te vogel....

drejt tropojes said...

u bene nja ca fundjava Kapiten, qe planifikoj te shkoj ne Shengjin dhe gjithe planet shkaterohen ne minuten e fundit, por do shkoj dhe ne Lezhe dhe sigurisht edhe atje do bej foto dhe do ti postoj.
Ju pershendes!

belle_fleur said...

Tropoja, do t'kisha thene qe kur te kalosh ne Lezhe, te ndaleshe tek fshati i Kapitenit dhe i imi, por kam frike te shikoj fotot sepse eshte shkaterruar tej mase ai vend. Une e kujtoj ashtu sic e kam njohur une kur jam rritur me ate gjallerine qe i ofronim ne si femije, packa se kishim plot halle e kusure.

Ja nje pershendetje per te dy juve!

drejt tropojes said...

Ke te drejte belle! Me ka ndodhur edhe mua qe kur jam kthyer aty ku kam lindur e jam rritur, e kam pare gjithcka te transformuar krejt, mu duk sikur kisha humbur rrenjet e me te vertete kjo qe nje ndjesi e keqe. Jam i bindur se me se shumti ne kete ide qe mu krijua ndikoi vec mallit dhe kujtimeve te femijerise edhe mungesa e njerezve, gjithcka ishte me e shkrete. Ngase ju kuptoj dhe ty dhe Kapitenin, tani kam detyrimin te sjell disa foto te bukura te Lezhes. Eshte nje koincidence interesante, sepse me shoqen time kishim me teper se dy jave qe po diskutonim ku mund te shkonim per fundjave dhe une zgjodha Lezhen ngaqe ne Durres kemi qene disa here dhe ngase Lezha s`eshte larg Tiranes.

Anonymous said...

Ruj se nalesh ne Tresh te Lezhes dhe pyet per nje fare D.M apo A.SH


nuk na njef kush tashme...

por nuk e di pse kam nje deshire te te lutem qe te ndalesh dhe ti besh nja dy fotografi...sidoqofte


pershnetje

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
drejt tropojes said...

ok, Kapiten!

belle_fleur said...

Tropoja, mos e degjo llafin e Kapitenit. Ai vend eshte shkretuar fare dhe me ze frika nga fotot sepse e di qe eshte transformuar shume fare. Eshte ajo qe the dhe ti, ka te beje me mosnjohjn e njerzve, fytyrat qe do ishin aty s'jane me, njerez te tjera i kane zevendesuar ato, dhe sesi me duket sikur ai vend eshte "pushtuar" nga te huajt. Po me vjen per te qare tani qe e kujtoj sepse kam para syve ato vite femijerie me Kapitenin dhe shume miq te tjere te cilet kane ndjekur rrjedhen e jetes, dhe ca te tjere qe nuk jetojne me:((

Gjithsesi, une te uroj t'ja kalosh bukur kur te shkosh ne Lezhe!