Thursday, August 28, 2008

Vere 2008!

Festa e Birres, Korce 2008




JALE 2008

10 comments:

eni said...

flm per fotot mik!

drejt tropojes said...

asgje eni! sa here kaloj nga ato ane, me krijohet ndjesia se ne fakt, Shqiperia nuk eshte ne te vertete aq e zymte sa duket apo sa suan ta paraqesin, pavaresisht gjithe te keqijave, ka dhe bukuri te pa mohueshme. flm Ju!

eni said...

flm qe e vure ne dukje kete!

Agobooks said...

Shtator dhe Vjeshtë të mbarë! Viva!!! :)

drejt tropojes said...

flm n.ago, gjithashtu!

Anonymous said...

Malok
pershnetje!!!

Prit ti shoh ene i here fotot se i harrova....:P


Foto e vene anash blogut qenkan mrekulli fare Malok...

drejt tropojes said...

pershnetje Kapiten!
Fotot jane te mira dhe qe kur i kam vene ne blog me sherbejne pos te tjerave edhe per tu kujtuar se ne ato nahije duhet te shkoj me shpesh, nje fare arratisje prej smogut frymemarres te asaj qe kemi filluar ti themi metropol.
i kam lexuar MESHAT andej nga qoshja jote, por me ka munguar koha e nevojshme te komentoj!

Anonymous said...

Ate dite qe do hapej festa e birres isha dhe une ne korce.por nuk ndenja.


A ke ba kryq t'pakten?:P:P:P



shnetje Malok shnetje!!!

drejt tropojes said...

une kam mberrit pak me vonese ate nate Kapiten! megjithese nese do e dijsha qe keni qene ne ato ane, do u kisha ba nji za!

Mizi Margueron said...

Unë e kam ndjekur këtë blog për ca kohë tani dhe sot u ndjeva sikur duhej të tregoja historinë time sepse edhe unë isha viktimë. Pasi isha me të për shtatë vjet, ai u nda me mua, unë bëra gjithçka të mundshme për ta rikthyer atë, por ishte gjithçka e kotë, e dëshiroja aq shumë për shkak të dashurisë që kam për të, e luta me të gjitha, Unë premtova, por ai nuk pranoi. Unë ia sqarova problemin nënës sime dhe ajo sugjeroj më tepër të kontaktoj një magji të quajtur Drigbinovia që do të më ndihmonte të hedh një magji për ta rikthyer atë, por kurrë nuk besoja në magji, nuk kisha zgjidhje tjetër përveçse të provoja magji, dhe ai i tha mua të mos shqetësohem më se gjithçka do të ishte mirë që ish-imi të kthehej, ai hodhi një magji në emrin tim për çudi në ditën e dytë, ishte rreth orës 4:00 pasdite. Ish më thirri, u çudita aq shumë, unë iu përgjigja thirrjes dhe gjithçka që ai thoshte ishte keqardhje për çdo gjë që ndodhi, që ai donte të më kthehej, se më donte shumë. Unë isha aq e lumtur që punoi për mua, kështu që filluam të jetojmë përsëri për fat të mirë. Që nga ajo kohë kam premtuar se të gjithë ata që unë njoh kanë një problem marrëdhënieje, unë do të ndihmoj një person të tillë duke iu referuar të vetmit magjistar të vërtetë dhe të fuqishëm që më ka ndihmuar për problemin tim dhe është i ndryshëm nga të gjithë atë të rremë. Dokush ka nevojë për ndihmë këtu e-mailin e tij: doctorigbinovia93@gmail.com mund të telefononi whatsapp përmes numrit të tij celular +2348144480786...