Sunday, January 27, 2008

Natë...

Është natë
Kjo natë ndryshe nga të tjerat
Më e errët, më e vetme, më e fshehtë

Nata ra
Kjo natë si asnjëherë tjetër, netët
Më bën të ndihem larg, sa larg nga ti

Dëgjomë, të lutem, edhe pse e di
Se errësirat zërin nuk e përcjellin
Dëgjomë, jam keq, shumë keq
Gjithçka bëj më duket e kotë

E humba botën, në mimikën e tendosur të kësaj nate
Jo atë botën e zakonshme me shumë njerëz
Por universin ku vetëm ti ekzistoje,
Atë bregdet misterioz që patëm krijuar bashkë
unë deti, ti valët, netëve përplaseshim dhe bashkë
arratiseshim nga njëri-tjetri dhe prapë bashkoheshim

Në këtë natë
E kërkoj edhe veten, nuk e gjej me ty
Sa larg kemi shkuar, si mundet kaq larg?

Kësaj nate
Iu luta sonte edhe pse errësirën
Asnjëherë se kam dashur
Asnjëherë s`kam mundur ta njoh

Natës
I thashë të më sjellë një kujtim
Nga ty, qoftë edhe zërin, a flokët e saj si kjo natë
Mbase edhe hijen tënde do ta prekja njësoj

Prej natës
Kërkova qoftë edhe ikjen tënde
Vetëm që të mendoja se edhe njëherë se
sapo kishim qenë bashkë

Edhe këtë natë
Dhe ishim ndarë e kishim humbur
Në errësirat që më të errëta se kurrë
Ishin, këtë natë

Në fund të natës
Ti ndoshta e di se do të ketë një agim
Por unë e kam harruar tani këtë mësim
Të orës së hershme të lëndës së gjeografisë
Kur ishim ulur në fund të klasës

Nuk gjej në kujtesë asnjë shkak
Që agun e një dite tjetër ta pres
E vetmja rreze që mund të zbardhë
Je ti, por këtë natë nuk po shfaqesh
Dhe mua shpresa, pritja, po më vdes...

4 comments:

belle_fleur said...

Oh Tropoja, c'behet keshtu?? Kjo poezia ta copeton zemren? Gjithsesi, eshte shkruar shume bukur dhe me shume pasterti.

p.s. heren tjeter shkruaj nje poezi me diten:))

drejt tropojes said...

flm per komentin dhe per vleresimet belle! Cfar behej thuaj, se ne fakt tani nuk behet asgje! e tera i kushtohet nje historie te shkuar, mbi te cilen une reflektoj tani por qe kurrsesi s`mund ta harroj. Te shkruaj nje poezi me diten? do ta provoj...

belle_fleur said...

Tropoja, s'na lane rehat keto reflektimet e se kaluares, histori me eksa dhe isha. Sdq, koha ben te veten dhe ne nje moment kur dhimbja e plages te jete mbyllur do shkruash per jeten, zogjte, diten, rrezet e diellit, e shume gjera si keto:))

Sikur s'ta kam thene qe poezia eshte shkruar bukur! Sorry:PP



Te pershendes!

drejt tropojes said...

E ke thene belle, qe eshte shkruar bukur qe ne komentin e pare, edhe pse une besoj se nuk eshte shkruar aq bukur sa duhet...modestia ne maksimum eee! Natyrisht koha ben te sajen, sic edhe e beri ne fakt! flm belle!