Tuesday, May 6, 2008

Koman-Fierze

Komani, lundrim drejt Fierzes, foto ATSH

17 comments:

Anonymous said...

Trazhgim pershnetje.
:) ka nja dy dite kam qen harru ka blogu i nanes se zeqos,po sot m'duket a harru n'gjume,e m'ka lan vetem.pranaj nuk jam bo i gjalle ketej,me sakte nuk kam lan koment se me kalu e bej perdite nje salto knej.kjo foto eshte shume e bukur.nuk e kam kalu asnjehere uren e gomsiqes.per mua zona e veriut eshte e njohur deri aty,pastaj asgje e plote rreth vendeve dhe peisazheve qe jane pertej ures...

bere mire qe solle edhe poezine e kadarese.ne poezi marr mundimin dhe e lexoj,ndersa ne proze,qe kur kam lexu "Intreviste me Alain Bosque" nuk mundem sepse me ka zhgenjy.ose ndoshta ka mbetus te fillimi i adoleshences time.duke i shtuar kesaj dhe nje "persekutim"qe me bente zysha e letersise e cila ngaqe e pelqente vete duhej doemos edhe te tjeret.dhe kur mori veh qe une nuk e lexoja kadarene ma nxori letersine 8...

drejt tropojes said...

Kapiten, je i mirepritur dhe i mireseardhur gjithnje!
Kisha ca kohe qe e kisha menduar Laokontin e Kadarese dhe e solla, une e vleresoj si poeme dhe me ka interesuar gjithnje kendveshtrimi i Kadarese per antikitetin grek dhe veprat e artit te asaj kohe.
Prej kohesh postoj ndonje nga poezite e letersise shqipe ne nje rend kohor te caktuar e periodik, ne menyre qe vizitoret te mos zhgenjehen nga postimet e mia, por te lexojne edhe ndonje gje te hajrit e qe karakteri i postimeve te alternohet. Asnjeri dhe asgje seshte e perkryer mendoj, por rendesi ka deshira e mire.
Foton gjithashtu e solla per me i than vetes por ndoshta edhe te tjereve, se ne thelb vazhdimisht rikujtoj qellimin per te cilin eshte hapur blogu modest, cfare ka ne vemendje ai.

belle_fleur said...

Pershendetje o i zoti i shpajse!

M'knaqe shpirtin me kto foto! Qe besa kur t'vij dita me shku n'ato ane ke me vu fotot e mija:)

sa modeste eeeeeee:PPP

drejt tropojes said...

Pershendetje, ene mire se na ke ardh, o mysafirja e shpajse! Je e mirpritun me i ba fotot nji her e pastaj me i postue!

belle_fleur said...

Qashtu besa qashtu!:)

drejt tropojes said...

qe besa po :)

N.Ago said...

T keqen nëna juve që e mbani nënën në goj juvej na do që vini.Po edhe nëna nuk do lë pa bakshish juve se nëna po mendon nesër të bëj një leksion mbi orgazmën.

Agobooks said...

Si gjithnjë tërheqëse fotografitë , sikurse tërheqëse natyra jonë.

p.s.: Krushkë thefsh qafën që na nxore zorrët na të qeshurit, dëgjove? :)

drejt tropojes said...

Një të kemi moj nëno :))
Më shkrive fare me ate depilimin...
N.Ago, merite e natyres, fotot s`jane asnjehere ne lartesine e saj ;)
ju pershendes!

belle_fleur said...

Nena vete nga vete dhe i fton njerezine qe te shkoje ne qoshken e saj per llogje. Eh moj neno s'di hic edhe ti :)

N.Ago said...

Po mir moj bell e nënës ti e faqekuqa mu si molla se po nuk deshe ti moj bij të mësoç për orgazmën mos hajde na nëna ti se nëna atje do ti lë leksionet e kur ta shoç bosh qoshen e nëns ti kalo e këndoje për vete e mos të shor dhe njeri.

Anonymous said...

magjari qe knej...

:):):)

drejt tropojes said...

Pershendetje, Kapiten!

Nëno, ato leksionet tua jane magnet e shkuar magnetit, moj nëno...:))

belle, eksperienca te medha duket se ka kaluar edhe nënë e Zeqos...;)

Panorama de Fortim visto por Alida said...

E kam pare prej verteti kete peizazh kaq te bukur :)

Nuk e di por thurja e liqeneve/detit/lumenjve me malin/kodren, eshte nje nder kombinimet me perfekte te natyres. Sikur ky lloj peizazhi ti ofron te gjitha, dhe ti dehesh para kesaj bukurie!

Jam krenare qe jam malsore :)

drejt tropojes said...

alidea, ajo eshte merite e natyres, dhe ne drejtperdrejt nuk besoj se kemi shume shkaqe per tu mburrur me te. Mendoj se eshte fati yne qe na ra koka aty, ne mes te nje natyre te tille. Ajo qe dua te them, eshte se une kurre, asnjehere, s`kam pasur dhe as do te kem ndonje grime turpi apo inferioriteti pse jam prej atyre aneve. Ky blogg, eshte nje perpjekje simbolike e imja per te treguar bukurite e asaj zone, ku nuk jane shkrepur shume aparate fotografike. Titulli Drejt Tropojes, ka disa kuptime, por me kryesori eshte mbajtja e nje qendrimi te drejte ndaj asaj zone dhe asaj cfare perfaqeson ajo. Ne te ardhmen perpjekje te tjera me te medha e domethenese mund te bejme.
pershendetje patriote, per kete po qe jam krenar, qe njerez te tille si ti, jane nga atro ane!

Agobooks said...

...Ajo qe dua te them, eshte se une kurre, asnjehere, s`kam pasur dhe as do te kem ndonje grime turpi apo inferioriteti pse jam prej atyre aneve...

E përse vallë, duhej të shkruhej kjo fjali?

drejt tropojes said...

N.Ago, ke te drejte, por:
Ne keto vite eshte krijuar nje imazh i keq per ate vend dhe njerezit qe vijne prej atyre aneve. Te cilet edhe une mendoj se nuk jane te perkryer, por gjithsesi, jane te barabarte me gjithe njerezit tjere. Kur e them kete, pranoj realisht tere te metat qe mund te kene, disa prej te cilave une i njoh por edhe ato qe s`kam mundur ende ti njoh. Imazhi i keq, ajo paradigma negative, eshte, ekziston dhe eshte krijuar per shkaqe e ne rrethana te caktuara dhe une nuk mendoj se ajo ndryshon apo zgjidhet, duke e shmangur. Nje zgjidhje e mire mendoj se do te qe qe te gjithe ne, nga ato ane, te tregojme vetveten, asgje me shume se kaq, ne menyre qe te gjithe te kuptojne se jemi te barabarte me te tjeret!

flm N.Ago qe me dhe shkak per tu shprehur!