Thursday, February 28, 2008

E ka fajin lapsi:)

Dhuratë nga belle fleur, faleminderit se kam dhe ditëlindjen!

1 . Cingarosesh ? – Po, do ndezësh një ti?
2. Ke puthur njeri dy javët e fundit ? – Doja ta puthja por është larg
3. Kush qe personi i fundit që të erdh për vizitë? – Askush, i urrej vizitat
4. Të ka marrë malli për njeri? – Po shumë...
5. Me kë do të luftosh? – Me të gjithë thashethemxhinjtë
6.Të pëlqen njeri? – Jo fare, më urrejnë
7.Kënga që po dëgjon? – “O moj ti me sy të zi”, S.Bejleri, Këngët e Shekullit
8.Ç’do bësh nesër? – Namin do bëj, kam ditëlindjen ene do festoj
9.Ke parë tofu? – S`më kujtohet
10.Ke ngrënë ndonjëherë? – Na mërzite me pyetje për të njëjtën gjë
11.Do të kthehesh në shkollë të mesme? – Jo vetëm
12.E ke parë filmin e Britnit? – Nasni mnyr...
13.Ç’bëre dje?- Dhurova lule të cilat nuk e di nëse i kanë marrë
14.Me kë vozite herën e fundit ? – Me shoferin, po ikja në shpi
15.Je i lodhur?- Në shtëpinë e të varurit, s`përmendet litari
16.Me kë ishe sot? – Me rob që jam i detyruar të rri, nga puna
17.Ku e ke mëmën? – Në shtëpi, me babin
18.Ç’ngjyrë i ke çorapet? – Të zeza
19. Ç’ngjyrë e ke bluzën? – Kam veshur këmishë
20.Cili është vëndi më i bukur ku ke qenë? – Vlora ene Pogradeci
21.A mendon se Barbi është një model negativ për vajzat e vogla? – Barbin e kam përmend vetëm për të përkëdhelur vajzat e bukra, ka kohë që nuk e bëj më...
22.Sa kohë të duhet për t’u bërë gati për të dalë? – Lëmë një takim dhe do ta mësosh
23.Ka anije familja jote? – Po, kanë ca anije letre që i kam bërë unë kur isha çilimi
24.E ke puthur ndonjëherë macen tënde?- S`kam mace fare
25.Ku ishe më 11.09? – Rrugëve
26.Përshkruaj kompjuterin ku je duke punuar. – Monitori Samsung, mouse HP, CPU-ja IBM dhe tastiera gjithashtu
27.Ke dalë ndonjëherë nga USA? – Nuk kam pasur fatin të hyj
28. SMS-i fundit që more? – Raporti që konfirmon mbërritjen e sms që dërgova unë
29.Të ka rënë ndonjëherë në kokë për ndonjë mësuese? – S`më lanë shoqet e klasës
30.A thua ndonjë dëshirë në 11:11? – S`kam fiksim me oraret
31.Lente apo syze? – Hiç fare.
32.Pushimet e ardhshme? – Në Vlorë!
33.I bie ndonjë vegle? – Tentoj gjithmonë, pastaj tërhiqem nga zhumat e çrregullta
34.Ke ndonjë vëth gjëkundi? – I kam inat
35.Personi i fundit që përqafove? – Ajo
36.Ç’bëre 24 orët e fundit? – Përgjigja do të qe e mërzitshme, e lëmë farë?
37.Kush të ka nevrikosur sot? – Ajo
38.A shkarkon muzikë? – Po, nga CD
39.Ka kënduar njeri për ty? – Po, Media Player-i këndon ç`të dua
40.A dashuron njeri? – Mos bëj pyetje personale
41.Ke kërcyer ndonjëherë si kangur? – Tashiii e ke tepru
42.Ke pasur ndonjë antfarm? – S`po kuptoj
43.Të duket se të duan njerëzia? – Nuk më duket
44.Ku është vendi më i çuditshëm ku ke fjetur? – Në sallën e konferencave

14 comments:

ELAIS said...

Gezuar ditelindjen paradhenie!

Rrofte Mediaplayer-i qe te mban iso ;)

belle_fleur said...

Gezuar Trazhgim! U befsh sa te duash dhe kalofsh sa me mire!

Flm ene per pyetsorin. Me kenaqe me pikat 29, 35, 41, 39, ulërimë siç thonë vlonjatët:)

drejt tropojes said...

Faleminderit Juve!

drejt tropojes said...

belle, te falenderoj per pyetsorin, ishte nje hulumtim interesant tek vetvetja!

belle_fleur said...

Tropoja, mos kerkon te gjej ata pyetsoret e vjeter dhe t'ju futesh puneve me themeli:))

Ardita Jatru said...

tropoja,i rritsh dhe ti e u befsh sa nje vic.Kalofsh bukur kete dite e mos te zente melankolia e kesaj dite,si shumices se njerezve,sot.Dhe 100 nga une.

drejt tropojes said...

Hahahaha, kam qejf ti bej gjerat nga themeli, por kjo nuk do te thote se duhet te ndodhe edhe ne kete rast. Pyetesori qe i kendshem! Flm belle!

Ardita, faleminderit per urimet! Ne fakt nuk kalova keq, por melankolise nuk iu shmanga dot. Besoj se ndodhi me teper nga rrethanat e ketyre diteve...

belle_fleur said...

Gezuar dhe nje here! Na trego fotot tani, ,ok??

Krasta Krau said...

Ure maskara.. Po ke ditelindjen dhe nuk na thu...:D
Leqe e paske nxi faqen e blogut, qe ju nxifte asaj qe ta ka nxi e te ka merzit ishalla... :D

Po si ste kam pa une ty flet ke salla e konferencave? :D

Hajt edhe 100... ta dish qe ske per tu la me i kafe :D

belle_fleur said...

Kraste, ja ke fut kot me kto kafet, shiko ene boji gati birrat per cunin, he t'keqen:)

Fundjave te kendeshme!

drejt tropojes said...

Kraste ndjese qe nuk te thashe! Ditelindjen e kisha nje dite me pare, por diskutimi qe aq i ngjeshur saqe nuk me qelloi te me shkonte mendja te ditelindja. per birra s`jam kundra!

drejt tropojes said...

Kraste ndjese per pergjigjen e vonume, po qepar i kisha pa me nxitim komentet. Ma mir vone se kurre thone, e tash vjen pergjigja ime. Sme ke pa qe kam fjet ne sallen e konferencave, se ne fakt me zuri gjumi ne Bruksel, jo se kto sallat e konferencave ne Tirane jane me pak te merzitshme. Ishim mrena nje institucioni te nolt e po ndigjojshim nji fjalim t`merzitshem me terma teknike...n`Bruksel

Anonymous said...

ha ha ha e paske bo ene ti pytsorin...

ia vlen me t'uru tani per ditelindje????

ej perdorimi i shprehjes " me babin" me ka pelqy tej mase...

drejt tropojes said...

hahahaha, flm Kapiten, nuk e kisha pare komentin tuaj! Tana t`mirat!