Friday, February 15, 2008

PO LIND NJE SHTET I RI...

Photo: Darko Bandic


...Fluturo ti shqipe mbi qiellin shqiptar
Lirine e vendit tim
nga krahet e tua e kam marr
Krenarine
Nga kalldremet e Gjirokastres mora
Dhe bucita me jehone
Lajmin ne Malesi cova
Te degjoj Vlora e kuqe
Se flamuri yne me gjak
Nga ai shesh i bekuar
Une lirine kam marr
Nga Shkodra me lot,
Nga Dibra bujare
Le te jehoj kenga
Ne me t’bukuren tok shqiptare
Hapi krahet shqipe
Se shpirti me eshte mbushur
Me shqiptar e pi rakine
Me ty kembkryq jam ulur
Po degjoj iso labe
Jehonen e malesise
Sa mire me ken shqiptar
Me ken prej Shqiperise
Oh sa mire me i thone botes
Une vij nga Shqiperia
O i huj' kam gjuhen time
Kam zakonet e mia
Oh sa mire me ken shqiptar
Gjithe jeten do ta them
Une kam lindur ketu, shqiptar
Gjithmone do jem shqipe

Ref.
Hapi krahet ti
Fluturo tani
Hapi krahet shqipe
Permbi Shqiperi
Hap krahet shqipe fluturo
Hap krahet shqipe shko lajm co

Oh heej, o-ho
Une shqiptar nga sokaku i Beratit
E kam gjakun kuq e zi
Nga Skrapari raki pi
Shqipe ti e di
Jeten per ty jap
Shqipe ti e di
Shpirtin ta kam fal
Per k'te toke te bekuar
Ushtare te shqiponjes
Nga Plava dhe Gucia
Myzeqe dhe Malesia
Nga Ulqini, Tivari
Prishtina, Gostivari
Nga Tetova, Kumanova
Gjithe ushtaret sot i mblodha
Per ty shqipe dhe vallen do ta hedh
Mbi male do kercej
Dhe mbi fusha do defrej
Ndaj le te fryhet Vjosa
Le te derdhet Buna
Kuq e zi te behet bota
Ne kete flamur perhumba
Ndaj cohu shqiptar
Dhe mbaje koken lart
Ndaj cohu shqiptar
Te jesh gjithmone krenar
Per k’te toke, k’te qiell
Dhe kure te mos harrosh
Je bir i shqipes
Dhe per te do te fluturosh
(Teksti i kenges se Produkt 28)

2 comments:

belle_fleur said...

Sme besohet me ke vjedh kengen qe kam dashte me vu ne blog:)) E kisha sot gjithe diten ne mendje dhe thashe kur te shkoj ne shpi, do e vendos, ma hodhe:))

Flm, qe e prure ketu! Le ta gezojme dhe ta festojme kte dite kaq te shenuar per te gjithe ne!

Fundjave me fishekzjarre ne Shqiperi & Kosove po shkove:)

drejt tropojes said...

eshte "faji" dhe ndoshta jo vetem "faji" por edhe bukuria e kenges qe duhet te na kete bere te mendonim te njejten gje. Duhej ta postoje edhe ti belle. Gezuar Pavaresine e Kosoves!