Wednesday, July 2, 2008

Vlore, qershor 2008


12 comments:

Julius said...

Gimçe i kujt o ai ceyrek trupi që duket ke fotoja e parë? :D

drejt tropojes said...

hahahahaa, Julius, eshte babai, u mplaken prinderit po nuk zene vend asnjehere aq levizin sa i kap objektivi ndonjehere kur bej foto.
pershendetje!

Rocky Girl said...

:D, ene pse u bane pishman ti dhe e hoqe foton?!!!!

p.s. nga sa dallohej prindi dukej goxha i ri.

drejt tropojes said...

u bana pishman se po ta shikosh me vemendje, ne blog nuk kam sjelle asnjehere foto personash, me perjashtim te rastit te festes se birres, qe nuk kisha cfare te beja. ishte nje mish mash aty dhe skisha cfare te improvizoja me percjell mesazhin. tendenca per te qene larg personit eshte nje mesazh i pashkruar ne kete blog, te gjitha fotot qe kam sjelle nuk permbajne asnje person. pastaj sa ti rri te sqaroj banin une qe e ka i cik zet me dal ne internet, me mire i bera nje prerje fotos dhe bi rehat robi. a me kupton rocky?!
57 vjec eshte, po ankohet nga reumatizma e probleme te tjera shendetesore, si me qene 87, ndaj mbase parimisht me eshte kriju ideja se eshte mplak ngaqe kam bredh ca spitaleve me te kete vit.
pershnetje!

Rocky Girl said...

Të kuptoj Tropoje, fort e kjartë. Ky problemi i privacy gjithnjë më ka shqetësuar, dmth më mban të dyzuar mes ekspozimit & fshehjes. Dhe me thënë të drejtën shpesh më duket sikur nuk bëj mirë asnjën nga të dyja :D

p.s. shpresoj që bredhjet spitaleve të mos kenë qenë asgjë seroize.
Kalofsh mirë e me krahë të lehta punën sot :D

Minerva said...

Tropoja...c'ishte ajo puna e fotos personale? :-D

drejt tropojes said...

Minerva,
tek fotoja e dyte ne kete postim, ne cep ishte im ate, dhe Julius me pyeti kush ishte ngaqe ishte pjeserisht ne kuadrat. Ngaqe fotoja ishte e erret dhe monitori im kontrastin e ka prane zeros, une nuk e kisha vere re dhe postova, por pasi me terhoqen vemendjen, i bera nje prerje fotos. kjo ishte e tera!
pershendetje!

Minerva said...

Ah, sorry, ... mendoja qe ishe ti. Thashe se te zura mat mbas qortimeve te fotove te mija te "masakruara":-P Sidoqofte, ah, te kam zili per detin. Ketu eshte teper i ftohte per t'u lare :-(

e paditur said...

Po pse na e bën zili ti ne të "mërgatës së qyqeve"? (Besoj që ti je ca i ri për ta mbajtur mend këtë libër.) Sidoqoftë, unë vetë do të shkoj në Gusht në Shqipëri, dhe sigurisht që s'do ta lë pa kaluar nga bregdeti i Vlorës, si çdo vit. Dhe pastaj do ta kem rrallën unë të vë ca foto si këto në blog.

belle_fleur said...

Rrofsh Tropoje! Ti e di sesi ndjehem sa here qe shikoj fotot e bregdetit te Vlores. Me sjellin nostalgji dhe kujtime te kendshme.

p.s. fundjave me diell edhe mundesisht buze detit Jon! :)

drejt tropojes said...

e di belle e di, di gjithashtu se jo vetem ti ndjehesh ashtu, ndaj shpeshhere sjell ndonje foto nga ato ane. sepse kur nuk jam andej, edhe pse kam dike me pare kam qene, edhe vete ndihem ashtu, pra kam malle per ditet e bukura qe kam kaluar andej, kam mall per vajzat e bukura qe i njoha andej edhe pse i kisha pare edhe ne Tirane. kam mall per shumecka!

fundjave te bukur dhe ty, belle!

Julius said...

Gim të më falësh nëse tërhoqa vëmendjen pa dashje aty ku nuk duhej.
Për tim atë dhe unë, pothuajse e njëjta moshë bashkë me problemet për shëndetin. Ikin vitet dhe u bien mbi supe atyre gjithnjë e më shumë.
Uroj tia dalësh mbanë me sukses me të dhe shpresoj të mos jetë diçka serioze.

Nga ana tjetër, bregdeti është gjithnjë i bukur në ktë periudhë. Lum si ju që mund të shijoni bukuritë natyrore dhe fizike :D shqiptare, mbi të gjitha.

Të përshëndes lal.