Saturday, March 1, 2008

Një kafe në Durrës...








Nese ka ndonje gje qe une i pelqej Tiranes, eshte fakti se ka fare afer Durresin. Une kur largohem nga Tirana me duket sikur marr fryme lirisht, ndaj sot vendosa qe kafen e mengjesit ta pija ne Durres. Kisha gati dy muaj qe nuk e kisha "takuar" dhe me kishte marre malli per Detin. Adhuroj qe kafen e mengjesit, shoqeruar me cigare, ta pi ne bregun ku perplasen e zhurmojne baticat dhe zbaticat. Jam dakord me ata qe mendojne se Durresi nuk eshte aq mire, se ka ndotje etj etj etj, por me besoni, eshte me mire sesa ne Tirane.


4 comments:

belle_fleur said...

Kohe e vranet per shi, mgjth edhe pse keshtu perseri ja vlen te pish kafen buze detit. E ndjej mungesen e detit Jon, sidomos mbasditet kur beja plazhin, e mahnitur nga ngjyra e detit, por dhe nga perendimet e mrekullueshme!

Per kete me mungon me shume Vlora, per detin!

drejt tropojes said...

eeee e bukura Vlore qe edhe une e dua shume shume. Ne dashurine qe kam per Vloren, pa diskutim ndikon edhe deti, por me ka pelqyer ai qytet, se di pse, mbase ngaqe me qelloi te shkoja ne Vlore, pikerisht kur duhej te harroja ate, vlonjaten qe kisha dashur fort...

belle_fleur said...

hahahahaha me vlonjate ore, nc nc nc, po c'pate a derebardhe kishte mbetur Tirana dhe Tropoja, pa cika te mira, te bukura, te zgjuara, qe shkove ne vlore:PP

p.s. sherim te shpejte:))

drejt tropojes said...

Faleminderit belle! C`te bej une qe me pelqejne dhe me terheqin "te veshtirat"! Tash jam sheru besoj...

ps: ke nje shenim pas komentit qe ke lene tek fotoja ime ne flickr